Makalede Ne Var?
Hata CAA50021, Yeniden Deneme Deneme Sayısı Beklentileri AşıyorMicrosoft 365 uygulamalarında oturum açmaya çalışırken oluşur. Bu hata neredeyse tüm Microsoft 365 uygulamalarında görünebilir ve genellikle bir cihaz, kullanıcı oturum açma girişimi sırasında Azure AD Admin Center’a kaydolamadığında ortaya çıkar.
Bu sorun esas olarak hizmetlerden birinin, mobil cihaz Yönetimi Microsoft 365 için veya Microsoft Intune’un, Azure AD Yönetim Merkezi’nden etkinleştirilmemiştir. Ancak bozuk önbellek dosyaları ve hesap sorunları gibi diğer faktörler de bu hatayı tetikleyebileceği için durum her zaman böyle olmayabilir. CAA50021 hata kodunu çözmek için sonuna kadar bizimle kalın.
PC’nizde herhangi bir değişiklik yapmadan önce herhangi bir VPN’ye bağlı olmadığınızdan emin olun; aksi takdirde ofis uygulamalarında oturum açabilirsiniz. Ayrıca aşağıda özetlenen çözümlere geçmeden önce sisteminizi yeniden başlatmayı düşünün.
Cihazınız Azure AD’ye düzgün şekilde bağlanmamışsa, kontrol etmek ve düzgün şekilde bağlandığından emin olmak için şu adımları izleyin:
Bu adım yönetici erişimi gerektirir. Yönetici değilseniz devam etmek için yöneticinizle iletişime geçin. Microsoft 365 veya Microsoft Intune için Mobil Cihaz Yönetimi etkinleştirilmişse kullanıcılar genellikle cihazlarını Azure AD’ye kaydedebilirler.
Cihaz kaydınızın süresi dolduysa yeniden kaydedilmesi gerekir. Bu eylem bir yönetici tarafından gerçekleştirilmelidir. Yönetici değilseniz lütfen yöneticinizle iletişime geçin.
Office uygulamanızın uygulama dosyalarını onarmak, bozuk dosyalardan kaynaklanan sorunları çözebilir.
Sorun devam ederse Office uygulamasını yeniden yüklemeyi düşünün. Bu, hataya neden olabilecek bozuk dosyaları kaldırır.
Hata devam ederse daha fazla yardım için Microsoft Office Desteğine başvurmanız gerekebilir.